Tuesday 28 February 2012

Cegah Jenayah : Selamatkan Wanita!




Posting kali ini khas ditujukan buat semua belia perempuan dan kaum wanita di luar sana. Keratan akhbar ini hanyalah salah satu daripada ribuan berita di dada akhbar lain. Tidak pernah sunyi dan padam dari jenayah sosial. Semakin hari semakin gila berita yang dikeluarkan.

Kejam! Menakutkan! Mengerikan!
Siapa yang dapat menyangka satu hari nanti mungkin saudara rapat kita yang akan melalui peristiwa yang sebegini. 




Semakin moden dan maju dunia bukan bermakna kita harus mengenetepikan ilmu beladiri. Terdapat banyak senjata mempertahankan diri di pasaran, namun ada masa-masa kritikal dimana pengetahuan beladiri amat DIPERLUKAN. Ilmu beladiri kini merupakan satu KEWAJIPAN buat semua teruatamanya GOLONGAN WANITA yang terdedah kepada risiko jenayah.

Di sini, Pusat Latihan Gayong Ma'arifat menawarkan Kem / Seminar Beladiri Wanita. Kenapa anda harus memilih Gayong Ma'arifat sebagai platform mempelajari asas beladiri ini? Jawapannya ialah Gayong Ma'arifat bukan silat pertandingan. Ilmu beladiri Gayong Ma'arifat khusus digunakan untuk mempertahankan diri dan menyerang pihak lawan. Untuk wanita, mungkin belum sampai tahap dimana anda harus memulakan serangan, tetapi adalah perlu bagi anda tahu bagaimana mempertahankan diri dan melepaskan diri dari serangan dan ancaman.

Kempen Cegah Jenayah : Jom Selamatkan Wanita! adalah kempen khusus untuk menarik belia wanita supaya memperlengkapkan diri dengan ilmu beladiri khususnya ilmu dari Silat Gayong Ma'arifat. 

Hubungi Kami :-

Datuk Rahmat 017-3221007
Pusat Latihan Gayong Ma'arifat Malaysia
Bukit Tinggi, Bentong, Pahang.

No comments:

Post a Comment