Wednesday 11 April 2012

Wanita, Ramping, Sihat & Jom Silat

Assalamualaikum wbh...

Bertemu kembali dalam ruangan blog, khas dari Pusat Latihan PSSGMM terus kepada tatapan anda di luar sana. Walau siapapun anda, di mana anda berada, teruskan bersama kami.

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Tetapi cantik tanpa sihat juga tidak mendatangkan manfaat. Gym dan Pusat Kesihatan & Kecantikan mendapat keuntungan berlipat ganda dengan mengadakan kelas atau kursus aerobik, line dance dan sebagainya.


Tahukah anda? Dengan menyertai Kelas Beladiri Wanita Gayong Ma'arifat anda juga mampu mendapat bentuk badan yang langsing, menyihatkan tubuh badan dan sekaligus mendapat ilmu beladiri untuk dimanfaatkan.

Anda tidak minat aktiviti lasak atau keras ? Tidak mengapa Kelas Khas Beladiri Wanita bukan menumpukan aspek kekuatan fizikal semata-mata. Istimewanya Gayong Ma'arifat ialah teknik pembelajarannya boleh diolah untuk kaedah aerobik. Terdapat tapak khusus iaiatu randai (misalnya tapak poco-poco) yang akan diajarkan. Tapak khusus ini akan digabungkan dengan teknik beladiri seperti tangkisan, tumbukan, tendangan dan sebagainya. Latihan selama 40 ke 60 minit cukup untuk membakar kalori dan membantu anda mendapatkan bentuk badan yang ideal!


Jom sertai kami di Pusat Latihan Gayong Ma'arifat, Bukit Tinggi, Bentong
40 minit dari Tol Gombak

Salam Srikandi ! Maklumat lanjut, hubungi Dang Ratna 0147351335

No comments:

Post a Comment